www.davidhegg.org

150. Snudd opp ned

Jeg tenker på hvordan jeg har erfart, at jeg må huske noe, før en påvirkning kan påvirke meg til å glemme det. Jeg tenker på at forbryterne bruker denne systematiske metoden på forskjellige måter. For eksempel, jeg må ville gjøre noe, før en påvirkning kan påvirke meg til å ikke ville gjøre det. Og det motsatte, jeg må ikke ville gjøre noe, før en påvirkning kan påvirke meg til å ville gjøre det. Dette er at påvirkningene på denne måten, først begynner med å påvirke en selv til det motsatte, før påfølgende påvirkninger fortsetter å snu det rundt til hva det er ment å bli. Dette er bare noen få ord om denne systematikken. Påvirkninger er på forskjellige måter, så dette er bare et fokus på denne spesielle måten.

Ved å forstå om dette, blir det mulig å forsterke ens motreaksjon mot denne systematikken. Ved å gjøre det, blir det mer og mer mulig å gjøre det.

For eksempel, en bestemt ting jeg forstod at jeg glemte på denne måten, skrev jeg ned, og fortsatte å huske det igjen og igjen, mye mer enn jeg normalt hadde måttet gjøre, og det virket.

Etter det, tenker jeg på at den politiske utviklingen omkring 1900, hadde en forutgående utvikling av menneskelig forståelse, som førte til tanker om menneskelig politikk.

Jeg tenker at det er denne fundamentale forståelsen om menneskelig politikk, som dannet grunnlaget for nye politiske idéer. Denne forståelsen om menneskelig politikk, er det som det virkelig handler om. Jeg tenker forbryterne forstår dette, og skjuler hvordan de ødelegger og fjerner denne forståelsen om menneskelig politikk.

Forbryterne ser hele bildet om utviklingen av ny politisk forståelse omkring 1900, og påvirker folk til å få en ensidig forståelse. En sånn ensidig forståelse blir at vi ikke forstår mer. Vi ser ikke hele det historiske bildet mer. Forbryterne ser hele dette historiske bildet, og ødelegger det for oss, på en måte vi mindre og mindre forstår.

Jeg tenker at menneskelig politikk er et viktig begrep, som er det viktigste for oss å begynne å forstå om igjen. Det har blitt ødelagt hele tiden fra begynnelsen av, omkring 1900.

Etter at forbryterne begynte med sine påvirkninger, har vi ikke utviklet våre tanker og forståelse. Det er det motsatte som har hendt, vi har begynt å forstå mindre og mindre ettersom vi snakker mer og mer om økonomisk politikk.

Det er viktig å forstå om menneskelig politikk igjen. Det er viktig å forstå om hvordan vi kan utvikle menneskelig politikk. Det er viktig å samarbeide på tvers av landegrensene om menneskelig politikk. Menneskelig politikk er den viktigste politikken, som vi har å forstå om og snakke om å virkeliggjøre.

Jeg tenker at forbryterne har påvirket alle de forskjellige kjente politiske idéene i dag, til å ikke forstå om denne fundamentale forståelsen om menneskelig forståelse og menneskelig politikk. Forbryterne vil ikke ha menneskelig politikk, og de har påvirket alle de politiske idéene til å motarbeide hverandre. Den opprinnelige situasjonen tilbake i vår historie, var ikke på den måten. Jeg tenker at folk ønsket å finne frem til enighet, før forbryterne begynte med sine påvirkninger. I dag har vi alle blitt ofre for denne destruktive uenigheten mellom hverandre. Uenighet har blitt noe negativt, istedenfor noe positivt.

21. april, 2017, David H. Hegg